Tip werkblad


Hoi iedereen,
vandaag wil ik jullie even tonen wat ik als werkoppervlak gebruik.
Ik heb zowiezo een grote snijmat liggen op mijn bureau,
maar om te verven, met dabbers te werken of achtergronden te creΓ«eren is het toch wel aan te raden dat je de correcte kleuren ziet.
Je kan speciale craft sheet aanschaffen om op te werken, zoals op onderstaande foto.

Ikzelf vind die best prijzig. πŸ˜€
Dus voor de gelijk gezinden onder ons, mijn alternatief:
Ik heb hiervoor 2 A4 bladen tegen elkaar gelegd in een A3 vel om te lamineren.
Dit heb ik dan door mijn lamineermachine laten gaan en dit is het resultaat.
Op de mijne is wel al enkele keren gewerkt, maar je kan er met een vochtige doek of babydoekjes het ergste vuil afwrijven.
Ik heb zelfs met 3D - pearlpaint op de zijkant bolletjes gemaakt met alle kleuren die ik heb, super handig!
Vind je hem uiteindelijk te smerig, dan kan je hem omdraaien of gewoon een nieuwe maken! πŸ˜„
Hoop dat ik jullie op een leuk idee gebracht heb!
Groetjes 
Kathleen


Reacties

Populaire posts van deze blog

Distress Oxide achtergrond

Kaartje sketch challenge Craft Sensations

Doosje Tutorial